Rezoluția actuală este prea mare pentru ca versiunea mobilă să fie afisata corect. Alege "request desktop site" pentru o vizualizare corectă.
Rezoluția actuală este prea mică pentru ca site-ul să poată fi afişat corect. Puteți comanda telefonic la unul din următoarele numere:
021 210 10 10 *1010

CSR

KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery au organizat Școala Altfel 2016, pentru 36 de bursieri din programul „Vreau în clasa a noua”

PIZZA HUT DELIVERY S-A ALĂTURAT KFC ȘI PIZZA HUT ÎN SUSȚINEREA EDUCAȚIEI COPIILOR PRIN PROGRAMUL "VREAU ÎN CLASA A NOUA" ÎN PARTENERIAT CU WORLD VISION ROMÂNIA

În cadrul parteneriatului cu World Vision România, KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery România au organizat un atelier special cu ocazia “Școlii Altfel”, pentru o parte dintre bursierii înscriși în programul „Vreau în clasa a noua”. La cursurile realizate de patru bloggeri parteneri - Victor Kapra, Andrei Crăciun, Doru Panaitescu și Carmen Albișteanu - au participat 36 de elevi.

Victor Kapra a fost dirigintele clasei pentru o zi, ghidându-i pe copii prin activitățile pregătite special pentru ei. De asemenea, el a ținut cursul de Educație în tehnologie, învățându-i pe tineri despre comunicarea în mediul online. Andrei Crăciun le-a povestit elevilor, în cadrul seminarului de Scriere creativă, despre exprimarea ideilor într-un mod creativ și importanța unui research amănunțit. Doru Panaitescu le-a vorbit despre pasiunea sa pentru fotografie și despre varietatea speciilor de păsări. El i-a invățat pe cei prezenți tips & tricks pentru a fotografia animalele și păsările în mediul lor. Ultimul curs al zilei a fost cel de sport, susținut de Carmen Albișteanu, în cadrul căruia copiii s-au întrecut în diverse probe distractive: de la alergare, la jocuri cu ștafeta, care să le dezvolte spiritul de echipă.

La final, toți elevii au primit diplome de merit pentru participarea la cursurile Școlii Altfel 2016 și s-au întors acasă cu amintiri frumoase și cunoștințe noi. Puteți vedea un scurt rezumat video al experienței bursierilor accesând acest link.

„Credem în tineri și ne dorim să investim în ei. Așa a apărut parteneriatul dintre noi și World Vision, un parteneriat de peste opt ani, pe care ne dorim să îl dezvoltăm constant. Pe lângă campania de strângere de fonduri pentru programul “Vreau în clasa a noua”, ce are loc în luna octombrie în restaurantele KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery din întreaga țară, încercăm în mod constant să venim cu ceva nou pentru copiii din comunitățile World Vision. Din această dorință a luat naștere Școala Altfel, cu rolul de a-i învăța lucruri noi pe elevi, într-un mod diferit față de cel de la liceu. Copiii au interacționat cu „profesorii” lor pentru o zi și s-au bucurat să primească de la ei sfaturi altfel pentru experiențe viitoare. Bloggerii implicați în acest proiect au pregătire și experientă bogată în domeniile lor, împărtășind astfel informații valoroase cu bursierii înscriși în program”, declară Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery România.

“De mai bine de opt ani, parteneriatul pe care îl avem cu KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery schimbă destine”, declară Daniela Buzducea, Director Executiv World Vision România. ”Modele sociale, ca cel oferit de bloggeri în cadrul proiectului Școala Altfel înseamnă enorm pentru bursieri, care învăță lucruri noi și își descoperă talentul care poate să le asigure o carieră de succes. Pe parcursul celor patru ateliere, bloggerii invitați le-au insuflat tinerilor dorința de cunoaștere, de informare, de dezvoltare, atât pe plan personal, cât și profesional, dar și de a descoperi potențialul enorm care se află în fiecare dintre ei. Anul trecut promovabilitatea bursierilor „Vreau în clasa a noua” la examenul de bacalaureat a fost de 100%, demonstrând o dată în plus valoarea parteneriatului între companii de prestigiu și ONG-uri în a găsi soluții la probleme cu care se confruntă tinerii”, a adăugat Daniela.

Campania „Vreau în clasa a noua” face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare inițiativă internațională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc. al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizației Națiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfășoară în peste 130 de țări și teritorii și în mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell, implicând aproape 1,5 milioane de angajați.


Copyright 2017 AMERICAN RESTAURANT SYSTEM S.A.